קידום אתרים למנעולנים

טוב, אז אתחיל ואומר שעבדתי בחברת מנעולנות במשך כחמש שנים והייתי אחראי על התחום של קידום אתרים למנעולנים. היו לי עשרות רבות של אתרי מנעולנים בארצות הברית ובקנדה ולמדתי את כל הדקויות וכל הדברים החשובים אשר עושים את ההבדל בין עוד אתר של מנעולן שלא באמת מתקדם לבין אתר שמדורג יפה בגוגל ומקבל זרימה יציבה של לקוחות מהאתר שלו. 

צרו קשר

הדברים החשובים בקידום אתרים למנעולנים

תמונות של הפרוייקטים השונים

תמונות שלכם באמצע עבודת תיקון מעלות את הביטחון של הלקוח הפוטנציאלי בכם ותורמות ליצירת לידים

תעודות והסמכות כמנעולן

האתר חייב להציג פרטים על ההכשרה המקצועית, הניסיון וההתמחות של המנעולן כדי להציג את המקצועיות שלו

לקוחות ממליצים

שילוב עדויות מלקוחות מאפשר להציג את התוצאה הסופית של הפרויקט ואת רמת שביעות הרצון של הלקוח ממנו

כרטיס גוגל לעסק שלי

הכרטיס צריך להיות מקודם באופן שוטף. כרטיס אשר ממוקם גבוהה בתוצאות של גוגל גם יכול " למשוך למעלה" את תוצאות האתר

מחירים

דפי האתר צריכים להציג את טווח המחירים של כל עבודה

מידע על הגעה מהירה של המנעולן

כיתוב בולט על הגעה מהירה ומחירים נוחים עושים את כל ההבדל!

מנעולנים - רוצה להתקדם בגוגל? השאירו פרטים!

קידום אתרים למנעולנים - מה צריך להיות מול העיניים של הלקוח

  • במהלך חמש השנים שבהן עבדתי בחברת מנעולנות, הייתי אחראי על קידום עשרות רבות של אתרי מנעולנים. מניסיוני, אני יודע היטב שמי שמחפש מנעולן לא מחפש לקרוא מאמרים או ללמוד על התחום. ברוב המקרים, הלקוחות נמצאים במצב חירום וזקוקים לעזרה מיידית. לכן, מה שצריך להיות מול עיניהם הוא קודם כל:
  • שם המנעולן
  • זמינות ההגעה
  • מחירים נוחים
  • הסמכות מקצועיות
  • אמצעי יצירת קשר מהירים (טלפון,צאט באתר)

רק אחרי שהלקוח קיבל את המידע הבסיסי הזה והוא מרגיש שהוא בידיים טובות, אפשר להתחיל לדבר במאמרים על הבעיה הספציפית שלו, ואם ירצה, הוא ימשיך לקרוא. אבל האתרים של מנעולנים אינם אתרי מידע כמו בלוגים או אתרים תדמיתיים, אלא במקרים רבים הם אתרי עזרה ראשונה. לכן, עליהם להציג בפרונט את מה שהלקוחות מחפשים באותו הרגע. אם האתר לא יעשה זאת, אנשים ילכו לאתר אחר שיספק להם את מה שהם זקוקים לו באופן מיידי. זו הסיבה שחשוב כל כך להקדיש תשומת לב מיוחדת לתכנון נכון של האתר והצגת המידע הקריטי במקום הנכון ובזמן הנכון.

מה חשוב להדגיש ואיך האתר צריך להראות

קידום אתרים למנעולנים הוא תחום רגיש ולכן אחד הדברים הראשונים שאני שם דגש עליהם הוא הצגת אזורי השירות בצורה ברורה. חשוב שהאתר יפרט באילו אזורים המנעולן מספק שירות, כדי שהלקוח הפוטנציאלי ידע מיד אם השירות זמין באזור שלו. בנוסף, יש לוודא שהאתר מקודם בגוגל מפות. זהו כלי חשוב ביותר עבור עסקים לוקאליים כמו מנעולנות, שכן רוב הלקוחות מחפשים שירותים קרובים לביתם או למקום שבו הם נמצאים באותו רגע.

בגלל שמדובר בעסק לוקאלי, אני דואג לבחור מילות מפתח מקומיות כמו "מנעולן בתל אביב" או "פריצת מנעולים ברמת גן". אלו מילות מפתח שעוזרות למקד את הקידום לאזורים שבהם העסק פעיל ומבטיחות שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לאותם אזורים. יחד עם זאת, אני משלב באתר גם מאמרים בבלוג שיכולים להביא תנועה נוספת, כמו "החלפת מנעול" או "תיקון דלת פלדלת". המאמרים הללו לא רק מגדילים את תנועת הגולשים לאתר, אלא גם מציגים פתרונות לבעיות נפוצות שמעניינות את הלקוחות, ובכך מחזקים את אמון הלקוחות בשירותי המנעולן.

באופן כללי, כאשר מתחילים קידום אתרים בעברית יש חשיבות רבה לארגון נכון של היררכיית האתר: יש להציג אזורי שירות, מחירים, ולסדר את השירותים בהתאם לאזורים שבהם המנעולן פעיל. בנוסף, יש לשלב בבלוג פתרונות לבעיות נפוצות, שימשכו לקוחות לאתר ויעזרו להם להבין איך המנעולן יכול לעזור להם. כך האתר לא רק ימשוך לקוחות פוטנציאליים, אלא גם יספק להם את המידע המדויק שהם זקוקים לו באותו רגע קריטי.

חשוב מאוד לשלב תמונות וקטעי וידאו של המנעולן באתר. תמונות וסירטוני קצרים יוצרים אמינות ומחברים את הלקוח לפנים מאחורי השירות, דבר שמעניק תחושת ביטחון ללקוחות פוטנציאליים. סרטון קצר שבו המנעולן מסביר על השירותים או מציג פתרונות לבעיות נפוצות יכול לחזק את האמון במקצועיותו וליצור קשר אישי יותר. אני עושה זאת הרבה בקידום לעורכי דין התוכן הוויזואלי מעלה את הסיכוי שהלקוח יבחר בשירות שלך על פני המתחרים.

רוצה להתקדם בגוגל? השאר פרטים!

אופטמזציה לאתרי מנעולנים

כאשר אני עושה אופטימיזציה לאתר של מנעולן, חשוב לי להבטיח שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ויגיע לאנשים אשר מחפשים אותך. אני מתחיל בבחירת מילות מפתח שמתאימות לשירותים שאתה מספק ולאזור שבו אתה עובד, כמו "מנעולן בתל אביב" או "פורץ מנעולים ברמת גן". מילים אלו עוזרות לאנשים למצוא אותך במהירות כשיש להם בעיה.

בנוסף, אני דואג לקשר בין הדפים השונים באתר שלך בצורה חכמה כדי שלקוחות יוכלו לנווט בקלות וימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים. אני גם בונה קישורים מאתרים אחרים שיחזקו את המוניטין שלך בעיני גוגל.

כשהלקוחות רואים את האתר שלך בתוצאות החיפוש, הכותרת והתיאור שמופיעים הם קריטיים. אני כותב אותם בצורה שתדגיש את היתרונות שלך – כמו זמן הגעה מהיר, מקצועיות ומחיר נוח – כדי לגרום ללקוחות לבחור בך על פני מתחרים.

מהירות האתר גם היא חשובה מאוד. אם האתר שלך נטען לאט, לקוחות עלולים לעזוב ולעבור למישהו אחר. לכן, אני מוודא שהאתר שלך מהיר גם במחשב וגם בטלפון, כך שאף אחד לא יאבד סבלנות.

כל הדברים האלו יחדיו עוזרים לוודא שהאתר שלך מושך לקוחות ומביא לך יותר עבודה.

דף אודות המנעולן

כשאני בונה לך את דף ה"אודות" באתר שלך, המטרה היא להציג אותך בצורה הכי מקצועית ואמינה, כך שהלקוחות שלך ירגישו בטוחים לבחור בך. בדף הזה נציג את כל ההסמכות והתעודות שלך בתחום המנעולנות, כדי שהלקוחות יראו שיש לך את הידע והכישורים הנדרשים לטפל בכל בעיה שהם עלולים להיתקל בה.

נוסיף גם תמונות שלך בעבודה, כדי שהלקוחות יוכלו לראות אותך בפעולה ויבינו שאתה מקצוען שיודע מה הוא עושה. בנוסף, נציין את תחומי המומחיות המיוחדים שלך, כמו פריצת מנעולים מורכבים, תיקון דלתות פלדלת, והתקנת מנעולים מתקדמים, כדי להראות את הערך המוסף שאתה מביא.

חשוב גם להדגיש בדף את השירות שאתה מציע – במיוחד את זמן ההגעה המהיר שלך, כי אני יודע שזה אחד הדברים שהלקוחות הכי מעריכים. אנחנו גם נדגיש את האדיבות והיחס האישי שלך ללקוחות, ואת העובדה שאתה תמיד דואג שהם יהיו מרוצים ושמחים מהשירות.

כמובן, נזכיר גם שאתה נותן אחריות מלאה על העבודה שלך, כי אתה מאמין באיכות ובאמינות של השירות שאתה מספק. הדף הזה יראה ללקוחות בדיוק מי אתה ומה היתרונות בעבודה איתך, ויגרום להם להרגיש שהם יכולים לסמוך עליך בכל בעיה.

פניות לאתר (לידים)

בסופו של דבר, כל המיקומים בגוגל וכל התנועה לאתר חשובים מאוד, אבל מה שבאמת משנה זה כמות הפניות שאתה מקבל. אני תמיד עוקב אחרי הפניות שמתקבלות באתר – בין אם זה דרך טופס "צור קשר", שיחות טלפון, וואטסאפ, או צ'אט. זה הנתון שאני הכי מתייחס אליו, כי המטרה היא להביא לך פניות אמיתיות שיובילו לעסקאות.

לכן, חשוב לי לוודא שהאתר שלך לא רק ימשוך תנועה, אלא גם יהיה מזמין ונוח לשימוש. זה לא מספיק רק להביא את הגולש לאתר – צריך גם לדאוג שהוא ירגיש בנוח, שימצא בקלות את מה שהוא מחפש, ושיהיה לו פשוט להשאיר פרטים או להתקשר. אתר שלא מצליח להניע את הגולשים לפעולה מפספס את המטרה העיקרית, ולכן אני שם דגש על כל פרט קטן שיכול לעזור להפוך גולשים ללקוחות.

שאלות ותשובות

כמקדם אתרים כבר 12 שנים עם התמחות של 5 שנים באתרי מנעולנות אני יכול להגיד שאין מוסמך ממני לקחת את האתר שלך ולקדם אותו בדרך מהירה ונכונה בגוגל

אני ממליץ לאתרים חדשים אשר זקוקים לנראות גדולה ברשת והכנסת מאמרים רבה (כדי להתחרות באתרים מבוססים אשר קיימים כבר הרבה זמן) לקחת את החבילה של 3000 ש"ח בחודש.

לאתרים מבוססים אשר בעיקר זקוקים לאופטמזציה ומידי פעם לינק טוב,אני ממליץ לקחת את החבילה של ה-2000 ש"ח בחודש.

קצת עלי

מומחה קידום אתרים עם למעלה מ- 12 שנות ניסיון של קידום בגוגל, פועל בשקיפות מידי יום כדי לשפר באופן דרמטי את דירוג האתר שלכם