דף הבית » קידום אתרים לעסק חדש
כשאני מתחיל לקדם אתר של עסק חדש, אני מביא איתי 12 שנות ניסיון שבהן קידמתי מאות אתרים חדשים למקומות גבוהים בגוגל. בעמוד הזה, אסביר בצורה פשוטה וברורה איך גוגל מתייחס לעסק חדש ומה צריך לעשות כדי שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש. נדבר על איך לבנות אמון ושם טוב לעסק שלך, איך להתאים את האתר לקידום בגוגל, איך לכתוב תוכן שגם הגולשים וגם גוגל יאהבו, איך לעשות אופטימיזציה לאתר, ולמה חשוב שיהיו לינקים מאתרים אחרים שמובילים לאתר שלך.
עם 12 שנות ניסיון בתחום ה-SEO, קידמתי בגוגל מגוון רחב של אתרים לעסקים חדשים., אני מבין את הצרכים הייחודיים של קידום אתרי רופאים, החל מהצגת מקצועיות ואמינות ועד ליצירת תוכן שמסביר נושאים מורכבים בשפה פשוטה וברורה.
אני לוקח על עצמי עד 10 פרויקטים במקביל, מה שמאפשר לי להקדיש יותר זמן ותשומת לב לכל לקוח. עבור עסק חדש , החשיבות של שירות אישי ומותאם אישית היא גבוהה במיוחד, ואני מתחייב לספק לך את מלוא התמיכה והזמינות
אני מדגיש את חשיבות האמינות כשמדובר בקידום אתרים עבור עסקים חדשים. האתר שלך ינוהל כך שישדר את המקצועיות והאמינות שאתה רוצה להציג ללקוחות הפוטנציאליים שלך, תוך הבנה מעמיקה של מה שחשוב עבורם בתחום העיסוק שלך.
אני מבין את החשיבות של אמון ושקיפות בעבודה מול לקוחות, ולכן אני מספק דוחות חודשיים מפורטים שמציגים את כל מה שנעשה במהלך החודש, כולל הצגת דירוגים (גם אלו שירדו, אני לא מסתיר כלום!) ושיתוף במידע בצורה שקופה וברורה.
המטרה העיקרית שלי היא להביא תוצאות מדידות ומשמעותיות. אני עובד בשיתוף פעולה צמוד איתך כדי להבטיח שהאתר שלך לא רק יופיע בראש תוצאות החיפוש, אלא גם יוביל להגדלת כמות הפניות מהמטופלים הפוטנציאליים בצורה משמעותית!
כמקדם אתרים פרילנסר , אני מציע שירותים במחירים תחרותיים שמאפשרים לך ליהנות מקידום איכותי ללא ההוצאות הגבוהות של סוכנויות גדולות. כך תוכל לקבל תוצאות מרשימות במחיר משתלם. וכל זה ללא שום התחייבות!
מְעוּלֶהמבוסס על 8 ביקורותTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Roni Caspi2024-08-23אמיר נותן יחס אישי, מתעניין, ומבצע פעולות לשיפור על פי הבנתו וניסיונו משתדל ומתאמץ להצלחת המשימה, שאכן התוצאה הייתה, שיפור תוצאות תודה רבה🙏🏆Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Daniel Fialko2024-08-19ידען, מקצוען ומעל לכל: באמת איכפת לו מההצלחה של האתרים שהוא מקדם - לא סתם עושה ״וי״ וממשיך הלאה. כאמור: איכפתי. וזאת התכונה הכי חשובה במקדם אתרים, מעבר למקצועיות ורצינות שיש לו בשפע. ממליץ!Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.מילה של רוטנברג2024-08-19אמיר מקצועי מאוד, אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, רציני וחרוץ. תענוג לעבוד איתו.Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Ran Brook2024-08-19אמיר הוא מקצוען אמיתי, מומלץ בחום!Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.טוביה גנוט2024-08-19שירות מעולה. מפגין מקצועיות וידע נרחב. מומלץ!Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Omrit Ben Sira2024-08-19אמיר, אתה שותף של ממש להצלחה שלנו. בתשומת לב ואיכפתיות אתה מטפל בקידום האתר. תמיד נכון להקשבה, חידוד, שיפור התוצאות ולקבלת החלטות שמובילות ליותר לידים וללקוחות איכותיים. בעינינו אתה חלק מהקליניקה ומקווים להמשיך להתקדם יחד איתך עוד שנים רבות. תודה על העשייה המבורכת עבורנו. ממליצים בחום רב!!!Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.איילת קרניאל עזרא2024-08-19מאז שאמיר עובד ומקדם את האתר שלי, מספר הפניות מאוד גדל. אמיר מאוד מקצועי ואכפתי, קשוב ונעים. הוא זמין לכל שאלה או עניין ומתייחס ברצינות לכל בקשה. אני ממליצה בחום להיעזר בשירותיוTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Galit Haion2024-08-19מקדם אתרים מקצועי ומנוסה. בקיא בכל עולמות התוכן של קידום אתרים במנועי חיפוש. אמיר הוא קולגה מצוין ואיש עם סבלנות ואורך רוח ורואה תהליכים לעומק ויודע לנהל אותם. ממליצה בחום
כשאנו ניגשים לתהליך קידום אתרים לעסק חדש, חשוב לשים דגש על מספר מרכיבים מרכזיים שיסייעו לבנות אמון ולמשוך לקוחות פוטנציאליים:
דף אודות החברה: זהו דף שמציג את תחומי הפעילות של החברה ותחום המומחיות שלה. חשוב להסביר מה העסק עושה, מה הערך המוסף שהוא מציע, ומה הניסיון שהוא מביא. דף זה צריך לשדר אמינות ומקצועיות, ולהציג את החברה באור חיובי ומוביל.
הדגשת הזמן בשוק: חשוב להדגיש את הזמן שהעסק פועל בשוק, גם אם מדובר בעסק חדש. ניתן להזכיר את הניסיון של הצוות המקצועי, הצלחות מהעבר או כל נתון אחר שמראה שהעסק כבר פועל ומקבל לקוחות.
תמונות של החברה מבפנים ובחוץ: תמונות אמיתיות של החברה, הן מבפנים והן מבחוץ, תורמות רבות ליצירת תחושת אמינות. לקוחות רוצים לדעת שהם עובדים עם עסק אמיתי ומקצועי, ותמונות אלו יכולות להמחיש זאת בצורה טובה.
דף ממליצים: אחד הדפים החשובים באתר, שבו מוצגים המלצות של לקוחות מרוצים. דף זה תורם רבות לאמון של הלקוחות הפוטנציאליים, ומסייע להם להבין שהעסק שלך אמין ומספק שירות איכותי.
סיפורי הצלחה עם לקוחות: חשוב להציג סיפורי הצלחה מפורטים של לקוחות קודמים. אם ניתן, רצוי שהסיפורים יכללו שם מלא, תמונה או וידאו של הלקוח, כדי להוסיף למידת האמינות.
לקוחות שעובדים איתנו: הצגת שמות הלקוחות הנוכחיים שלך יחד עם הלוגו שלהם יכולה להוות הוכחה חותכת לאיכות השירות שלך. זה מראה שלקוחות מוכרים סומכים עליך, וזה מחזק את האמון של לקוחות פוטנציאליים אחרים.
שילוב כל המרכיבים הללו באתר יכול לתרום משמעותית להצלחה בקידום אתרים עבור עסק חדש.
בחירת מילות מפתח נכונות היא צעד חשוב כשמקדמים את העסק שלך באינטרנט. כדי לעשות את זה נכון, כדאי לבחור מילים שמתארות בדיוק את השירותים שהעסק שלך מציע. המילים האלו עוזרות לגולשים למצוא אותך בקלות כשהם מחפשים את מה שאתה מציע.
בנוסף, חשוב לבחור מילות מפתח שקשורות למקום שבו אתה פועל. אם העסק שלך נותן שירותים באזור מסוים, כמו עיר או שכונה, כדאי לכלול את שם המקום במילות המפתח. זה עוזר למשוך לקוחות שגרים קרוב ורוצים למצוא שירות קרוב לבית.
לבסוף, כדאי להשתמש במילות מפתח שעוזרות לגולשים כשהם מחפשים פתרונות לבעיות. כאשר אנשים מתרגלים למצוא אתכם בתוצאות חיפוש של דברים שהם צריכים הם מתרגלים להכיר אתכם כמותג וכאשר יתקלו בבעיה אשר מצריכה בעל מקצוע, הם יפנו אליכם!
למשל, מילות מפתח אשר מיטבות לתאר את האנשים שאני רוצה שיכנסו לאתר שלי ולדף הספציפי הזה הן:
מילת מפתח | חיפושים חודשיים |
קידום עסקים בגוגל | 170 |
קידום אורגני לעסק | 90 |
מקדם אתר לעסק | 90 |
קידום אורגני לעסקים | 60 |
קידום אתרים לעסק חדש | 40 |
קידום אתרים עסקי | 40 |
קידום אתר חדש | 10 |
אופטימיזציה לאתר חדש היא תהליך חשוב שמטרתו לשפר את האתר כך שהוא יעבוד בצורה חלקה ויהיה קל למצוא אותו בגוגל. הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם:
מבנה האתר: חשוב שהאתר יהיה בנוי בצורה מסודרת וברורה, כך שגולשים יוכלו למצוא את המידע שהם מחפשים בקלות. כל דף צריך להיות מחובר לדפים אחרים בצורה הגיונית, כמו ספר שיש לו תוכן עניינים מסודר.
בדיקת שגיאות באתר: יש כלים מיוחדים, כמו תוכנה שנקראת סקרימינג פרוג, שבודקים אם יש בעיות באתר, כמו קישורים שלא עובדים או דפים שלא נטענים נכון. בעזרת הכלים האלה, אפשר לתקן בעיות ולהפוך את האתר לטוב יותר.
בדיקת הודעות בגוגל: גוגל נותנת לנו כלי שנקרא גוגל סרץ' קונסול, שמראה אם יש בעיות באתר שיכולות לפגוע בדירוג שלו בתוצאות החיפוש. אם יש בעיה, הכלי הזה יודיע לך ואפשר לתקן אותה כדי שהאתר יתפקד בצורה מיטבית.
מהירות האתר: חשוב שהאתר ייטען מהר. אנשים לא אוהבים לחכות, ואתר מהיר ישאיר יותר גולשים מרוצים. אפשר לשפר את המהירות על ידי דחיסת תמונות ושימוש בטכניקות אחרות שמקלות על האתר להיטען.
תוכן וכותרות: כל דף באתר צריך להיות ברור וממוקד. הכותרות צריכות לשקף את מה שהדף מציע, והתוכן צריך להיות מעניין ושימושי לגולשים.
קישורים בתוך האתר: כדאי לחבר דפים שונים באתר אחד לשני, כדי שהגולשים יוכלו לנווט בקלות. זה גם עוזר לגוגל להבין איך האתר מסודר.
קישורים מאתרים אחרים: כשאתרים אחרים מקשרים לאתר שלך, זה עוזר להראות לגוגל שהאתר שלך אמין ושווה לבקר בו. כדאי לעבוד על יצירת קישורים איכותיים מאתרים אחרים שקשורים לתחום שלך.
באמצעות כל אלה, אפשר להפוך את האתר שלך לאתר חזק, מהיר ונוח לשימוש, שיעזור לך להגיע ליותר גולשים ולהצליח ברשת.
תוכן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אתר, והוא משפיע באופן ישיר על הצלחתו. התוכן באתר צריך להיות מונגש בצורה פשוטה וברורה, כך שכל אדם יוכל להבין אותו בקלות. חשוב להימנע משפה גבוהה או שימוש במונחים מורכבים שאנשים לא מכירים, ולהתמקד בתקשורת ישירה ופשוטה.
כאשר כותבים תוכן לאתר, חשוב להשתמש בכותרות ברורות שמסבירות על מה מדובר בכל חלק. כותרות אלו לא רק עוזרות לגולשים למצוא את המידע שהם מחפשים, אלא גם מכילות מילות מפתח שמתאימות לנושא. מילות מפתח הן המילים שגולשים מחפשים בגוגל, וכשהן מופיעות בכותרות שלך, זה עוזר לאתר שלך להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
התוכן צריך להיכתב בצורה שיווקית, שמטרתה להציג את העסק שלך בצורה חיובית ולבנות אמון עם הקוראים. לדוגמה, אם העסק שלך מציע שירותים מסוימים, התוכן צריך להדגיש את היתרונות של השירותים האלה ולהסביר איך הם יכולים לעזור ללקוחות. כמו כן, חשוב לשלב בתוכן מילים בגוף ראשון כמו "אנחנו" ו"המוצר שלנו". שימוש בשפה כזו גורם לתוכן להרגיש אישי ואמין יותר, וזה עוזר לחזק את הקשר בין העסק שלך לבין הלקוחות.
לבסוף, פיסקת סיום חשובה שכוללת מידע על החברה ולמה כדאי לבחור דווקא בה. כאן אפשר להדגיש את הניסיון שלך, את המקצועיות, ואת הערך המוסף שהחברה שלך מציעה. כשכותבים את הפיסקה הזו בצורה משכנעת, היא יכולה להיות הגורם שמכריע ומוביל לקוח לבחור דווקא בך.
בסופו של דבר, תוכן טוב הוא לא רק טקסט יפה, אלא כלי שיווקי חשוב שמקדם את העסק שלך, יוצר אמון ומושך לקוחות חדשים. השקעה בתוכן איכותי תביא לך תוצאות טובות ותעזור לעסק שלך להצליח.
כשמדובר בקידום אתרים, אין ספק שתנועה רבה ודירוגים גבוהים במילות מפתח חשובים, אבל מה שבאמת קובע את הצלחת העסק הוא כמות הלידים שהוא מקבל. בסופו של דבר, הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים לאתר שלך צריכים להפוך לפניות אמיתיות – בין אם דרך טופס יצירת קשר, שיחת טלפון, הודעה בוואטסאפ או כל אמצעי אחר. אני מקפיד לעקוב אחרי כל ליד שנכנס לעסק שלך ולוודא שהכמות שלהם עולה מחודש לחודש. אם יש ירידה או בעיה כלשהי, אני מנתח את הנתונים ומשפר את האסטרטגיה כדי להבטיח שהעסק שלך ממשיך לצמוח ולהביא תוצאות אמיתיות. בסופו של דבר, מה שחשוב הוא לא רק שהאתר יהיה במקום טוב בגוגל, אלא שהוא גם ייצר לך הכנסות אמיתיות.
מומחה קידום אתרים עם למעלה מ- 12 שנות ניסיון של קידום בגוגל, פועל בשקיפות מידי יום כדי לשפר באופן דרמטי את דירוג האתר שלכם